Časté dotazy - FAQ

JAK OBJEDNAT

Jak a kde zjistím stav své objednávky?

Stav Vaší objednávky zjistíte ve Vašem zákaznickém profilu po přihlášení. Pokud nejste registrovaný zákazník můžete svůj stav objednávky zjistit podle e-mailů, které o stavu objednávky posíláme. Klidně nám ale zavolejte a my Vám sdělíme, v jakém stavu Vaše objednávka je.

Je nutná registrace při nákupu?

Není. Můžete nakoupit bez registrace. K tomu abychom Vám mohli objednávku odeslat ovšem potřebujeme znát dodací adresu + kontaktní údaje. Při osobním odběru nám stačí jen kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefon). Pokud nakupujete na firmu, tak se bez registrace neobejdete.

Jak se dozvím, že je objednávka připravena k odběru?

Jakmile je objednávka připravena k odběru obdržíte e-mail na Vámi zadanou e-mailovou adresu.

Pokud si objednávku nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci objednávky?

Pokud si nestíháte objednávku vyzvednout, nevadí… Napište nám e-mail nebo nám zavolejte do kdy si objednávku vyzvednete. Při komunikaci nám prosím sdělte číslo Vaší objednávky abychom Vás mohli správně identifikovat. Kontakty na nás jsou – ZDE.

REKLAMACE

Mohu vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu?

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Při vrácení zboží nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách viz sekce 5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY.

Jak mám postupovat v případě reklamace?

V případě reklamace zakoupeného zboží je možné reklamaci uplatnit v sídle naší společnosti nebo reklamované zboží zaslat na naší adresu.

Na jakou adresu mám reklamované zboží zaslat?

Reklamované zboží můžete zaslat na adresu: OPA Group, Pod Cihelnou 664/6, Praha 6.

Co všechno budu k reklamaci potřebovat?

K hladkému vyřízení reklamace je nutné dodat kompletní reklamované zboží a kopii daňového dokladu. Pokud nám reklamované zboží zasíláte na adresu společnosti, přiložte i průvodní dopis, kde bude podobně sepsána závada.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace se snažíme vyřídit v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů od uplatnění reklamace dle reklamačního řádu, který je k nahlédnutí – ZDE. Přesný termín vyřízení reklamace Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.

Mohu reklamaci nějakým způsobem urychlit?

Reklamaci můžete urychlit tím, že nám dodáte zmíněné doklady včetně všech náležitostí.

REGISTRACE

Zapomněl jsem uživatelské jméno a heslo.

Pokud zapomenete své uživatelské jméno nebo heslo nezoufejte. Uživatelské jméno je Váš e-mail, na který jsme Vám v minulosti zasílali informace o Vaší objednávce, případně o registraci do našeho internetového obchodu. Heslo je možné vygenerovat nové, stačí na stránce, kde se přihlašujete do e-shopu kliknout na odkaz „Zapomenuté heslo“. Následně je nutné zadat e-mailovou adresu, která je zároveň i Vaším uživatelským jménem. Nově vygenerované heslo Vám pošleme na registrovaný e-mail.

Jak mohu změnit své heslo?

Heslo můžete změnit po přihlášení do Vašeho uživatelského účtu (profilu). Zvolte „Profil“ > Kontaktní údaje > Změnit heslo > vyplňte nové heslo a potvrďte.